Forum medical - întrebări și răspunsuri medicale
Faci mișcare sau ai vrea? Folosește aplicația Activ (by ROmedic)!
Forum medical Regulament Colaborare - răspunsuri

MANCARIMI DE CAP

26-11-2007, ora 00:00
Autor: dimache
Buna.Folosesc șampon ALPECIN contra caderii parului .dar imi provoaca mincarimi și matreața AMfolosit și REVALID.Aceeași problema DE ce se intampla asta?NU pot folosi orice șampon ,pt ca se intampla același lucru.Veronica.
4 comentarii
02-12-2007, ora 00:00
Autor: mayya
Daca vrei sa vorbim:
---
Nici eu nu ma "laud" cu sanatatea...
05-12-2007, ora 00:00
Autor: ginas
spunti-mi va rog aveti si pete rosii in cap?
06-12-2007, ora 00:00
Autor: dimache
Din fericire nu am.
07-12-2007, ora 00:00
Autor: dimache
Buna.Azi dupa ce m-am spalat pe cap ,am observat și pete roșii.
Adaugă un comentariu / răspuns


Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • MIT: Căderea părului se intensifică iarna
  • Acest site foloseste cookies. Continuand navigarea va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Detalii OK