Intarziere doza antibiotic pentru copil de 4, 10 luni

25-05-2011
Seph0ra
Nu este medic/terapeut
Seph0ra
Buna seara,

Copilul meu de 4, 10 ani are otita medie. Am primit tratament cu Zinnat 10 ml la 12h de 125mg. De regula ii dadeam la 8 seara si 8 dimineata, dar azi dimineata am uitat, am plecat la serviciu, el la gradinita. La 6 seara, cand am ajuns acasa i-am dat o doza. Nu stiu cum trebuie sa fac in continuare. Cand ii dau urmatoarea doza (la 12 h adica la 6 dimineata sau sa ii dau o daza la ora 1 dimineata si apoi 8 dim?)

Multumesc anticipat.
9 comentarii
0
25-05-2011, ora 23:39
maria 123
Nu este medic/terapeut
maria 123
Buna seara,

NU sunt medic,
DAR din experienta cu copiii mei si
pentru ca trebuie dat la 12 ore,

acum mamica draga da-i in continuare ASA
cum bine te-ai gandit: dimineata pe la 6 sau 7, de fapt cand il scoli pt. gradi.

Sanatate fiului si
O seara buna.
0
25-05-2011, ora 23:54
Vio 49
Nu este medic/terapeut
Vio 49
ii dai asa cum a spus si Lucia, oricum doza dubla, categoric nu.reiei tratamentul la 12 ore.cate zile are de tratament pana acum??pentru ce afectiune??nu se intampla nimic, ca ai uitat sa administrezi o doza.multa sanatate.
0
26-05-2011, ora 00:21
Seph0ra
Nu este medic/terapeut
Seph0ra
Multumesc mult. Are otita. Azi am primit analizele (am facut din proprie initiativa cultura secretie auriculara si nazala) si are stafilococ auriu. Nu a facut febra, doar o durere tare la urechea drapta care a cedat la nurofen. A doua zi a inceput sa ii curga niste secretii albe. Si asa am ajuns la doctor, care ne-a prescris Zinnat si Otis-T (picaturi pentru ureche, 3pic/zi). Recunosc, picaturi nu i-am pus decat de 2 ori (un dr. mi-a zis ca nu prea e indicat sa pui picaturi in ureche, sa lasi urechea in pace ca elimina ea ce e nevoie...nu mai stiu ce sa cred).