Infectie la unghie

29-09-2015
BojanLaura
Nu este medic/terapeut
BojanLaura
Buna ziua,
Lucrez ca ospatarita in strainatate si acum cateva zile am avut o noapte foarte aglomerata la servici si am ajuns acasa cu o durere ingrozitoare la degetul mare de la piciorul drept.A doua zi a inceput sa se umfle pe langa unghie in partea stanga..este din ce in ce mai rau.Colt la unghie nu am, ca sa zici ca mi-a intrat in carne si s-a infectat.Pantofi port o pereche foarte comozi cu talpa si talpic din spuma cu memorie si nici nu ma strang.Cu ce as putea trata?Cred ca se infecteaza si nu vreau sa se agraveze..nici nu prea sunt medici de specialitate aici, cam toti sunt medici de familie si nu prea au habar.., am mai fost odata cu o alergie pe maini la medic si mi-a dat tratament de scabie, l-am luat doua saptamani pana mi-am dat seama ca e alergie si mi-a trimis maicamea tablete din Romania..
2 comentarii
0
29-09-2015, ora 09:43
Dr. Mariana Grigore
Dermatovenerologie, Bucuresti
Dr. Mariana Grigore
Buna ziua! Ar putea fi un panaritiu. Tratamentul consta in antibiotic local sau/si general, in functie de severitate. Incercati intai cu un antibiotic topic (in Romania exista Baneocin pudra de ex, nu stiu ce va poate da la farmacie in UK, fara reteta). Daca este mai sever, va fi probabil nevoie sa vedeti un medic.
0
29-09-2015, ora 21:48
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
Spalati si dezinfectati bine zona.
Luati o cápsula de Oxacilina sau de antibiotic, o desfaceti, puneti praf de antibiotic pe locul cu pricina si apoi un leocoplast cu Rivanol.
Cand vreti sa cumparati un medicament din Anglia si stiti cum se numeste in Romaneste, dati cautare Google numele medicamentului si apoi scrieti prospect. Vedeti pe prospectul in limba romana care e substanta de baza, o scrieti pe o hartiuta si o aratati farmacistului. Au si ei produsele noastre dar sub alte denumiri.