Infectie dentara de neinteles si fara solutii

19-11-2013
silvana333
Nu este medic/terapeut
silvana333
Buna tuturor! Sunt un medic stomatolog cu nervii epuizati din cauza pacientului zero, adica fii-mea!
I-am tratat un abces urat de tot, 2 sapt am tot drenat-o, apoi dupa o vreme a inceput sa ii zvacneasca zona gingiei tratate, semn ca a ramas o boaba de puroi, care de regula se rezolva prinr-un drenaj.
Ea 3 luni nu a putut sa vina, iar cand a venit ii zvacneau toti dintii frontali, exact ca la maseaua cu probleme.In mod firesc, maselele fiind inchise, infectiile nu se raspandesc la alti dinti, se pare insa ca aici s-a intamplat imposibilul. La baza frenului se vede un pic de puroi, dintii sunt inca intregi, albi si in prag de colaps cu o infectie ce zvacneste in dinti de un an si nu ii dam de capat. Cautam metode non-invazive, excludem momentan si drenajul si operatia. Am incercat tratamente cu ampicilina, penicilina, augumentin, tetraciclina, metronidazol, a cedat foarte putin la penicilina.Si la drojdia de bere.E clar ca e vorba de un germene foarte puternic. Din pacate, nu exista vreo analiza care sa poata evidentia ce fel de bacterie zace acolo.Asa ca mergem pe bajbaite.Aveti vreo sugestie sa putem curata gingiile de ce nu stim exact ca e? Vreun antibiotic tare sau un amestec de antibiotice sau vreun tratament naturist?Multumesc, Silvana
7 comentarii
0
19-11-2013, ora 23:47
stevens
Nu este medic/terapeut
stevens
Nu trebuie sa cautati antibiotice sau combinatii mai puternice, ci sa faceti terenul mai sensibil si receptiv la ele ! Incercati o dieta fara zahar si fara carne, ca tot suntem in Postul Craciunului si vedeti daca se atenueaza inflamatia ! Am avut o problema similara la un dinte care se reactiva cand exageram cu dulcele !
0
20-11-2013, ora 00:25
silvana333
Nu este medic/terapeut
silvana333
Fiica mea este vegetariana si nu consuma zahar decat extrem de rar!MULTUMESC DE SUGESTIE!
0
20-11-2013, ora 01:05
stevens
Nu este medic/terapeut
stevens