Implant silicon sani

96566 comentarii 1 2 ..... 174617471748 ..... 3218 3219 Înainte ›
0
28-06-2015, ora 12:35
SerenaYda
Nu este medic/terapeut
SerenaYda
Panagiotis Mantalos in Atena da..scri pe google si i găseşti si adresa este un medic bun si akm mai fac si reduceri pentru ca e criza sti😐si chiar lucrează bine sunt foarte mulţumită sincer nu ma aşteptam 😊î
0
28-06-2015, ora 12:49
Diana691
Nu este medic/terapeut
Diana691
Buna am si eu o întrebare referitor la un implant mamar.. As vrea sa îmi pun un implant in viitorul apropriat.. Si as dori sa stiu care sunt medicii cei mai buni ( din Bucuresti), ce implanturi au folosit si un pret orientativ.. Eu stiu pe cineva care sa operat la domnul dr. Parasca Sorin si se înţelege super cu Implanturile mentor folosite de domnul dr. dar am înţeles ca a fost reţinut.. Ştiţi daca încă mai pune implanturi ? Si pe altcineva care sa dus la domnul dr. Marek Valcu si tot implanturi mentor a folosit.. Îmi puteţi da sfaturi referitor la acest lucru si la alţii medici care consideraţi mai buni !! Va mulţumesc si astept rasp voastre!
0
28-06-2015, ora 14:08
capri
Nu este medic/terapeut
capri
Buna fetelor,

Am intrat sa aniversez alaturi de voi 5 ani de la operatie.

Aveti niste rezultate foarte frumoase si va doresc tuturor sa fiti la fel de multumite ca mine dupa 5 ani, o nastere si o alaptare 9.5 luni.

Mult succes si recuperare usoara tuturor.
0
28-06-2015, ora 14:27
ana6
Nu este medic/terapeut
ana6
Felicitari capri, ne bucuram ca ai intrat sa sarbatoresti cu noi.Poate ne spui si ce marca au implanturile.Sper sa fim si noi la fel de multumite pe viitor!
0
28-06-2015, ora 14:47
karla81
Nu este medic/terapeut
karla81
capri felicitari !!! Sa fie cat mai multi ani in continuare fara proleme si cu rezultate cat mai frumoase si durabile la toate fetele :) si eu ma bucur ca ai intrat sa sarbatoresti cu noi!