IRIDOLOGIE - NUTRITIE

15-05-2009
pavel_andrei2002
Nu este medic/terapeut
pavel_andrei2002
Recomand tuturor celor ce doresc sa urmeze un tratament cu produse naturiste sa consulte prima data un medic. Pentru a va pune un diagnostic. Un medic naturist ar fi cel mai indicat, deoarece nu multi cunosc plantele. Sunt anumite plante medicinale care se comporta ca si medicament si pot provoca mai mult rau decat bine.
Tratamentul naturist recomandat de medicii naturisti se prescrie vizand organismul nostru ca pe un intreg. Trateaza prima data cauza si pe urma efectele. In medicina traditionala prima data sunt tratate efectele (dupa cum multi dintre noi au patit-o...) iar cauza ramane in continuare, din acest motiv fiind foarte multe recidive dupa o insanatosire aparenta.
Am aflat curand despre iridologie si va pot spune ca imi pare singura metoda eficienta de diagnosticare. Irisul contine cele mai variate zone de diagnosticare: putem primi informatii despre inima, ficat, rinichi, putem vedea chiar predispozitia pentru un infarct miocardic. Dintr-o singura privire medicul iti poate spune ce boli ai avut si cu ce probleme te confrunti in acest moment. Nu trebuie sa alergi in multe cabinete, pentru tot felul de analize...La iridologie totul e mult mai simplu. Am vizitat si eu un astfel de cabinet, unde va in zona stadion Dinamo, dr Stefan Guta si intradevar in 15 minute stiam totul despre mine, inclusiv la ce trebuia sa ma astept in urmatorul interval de timp.
De exemplu, in Israel, exista o legatura foarte stransa intre clinica de iridologie si spital. Pacientii vin la spital deja cu diagnosticul pus, ceea ce usureaza mult munca medicilor din spitale.