Homeopatia = apa de ploaie - fals sau adevarat?

09-05-2011
alimanescu
Nu este medic/terapeut
alimanescu
In timp ce cautam informatii despre homeopatie, intamplator am dat peste un videoclip postat pe un site romanesc.Nu mai dau numele site-ului dar videoclipul este si pe youtube:

http://www.youtube.com/watch?v=mpumlddHtx8feature=player_embedded

Ce spuneti?Sincer, sunt dezamagit, de medicina alopata si m-a deprimat acest videoclip...Sper ca nu e adevarat!!!!!!!!!!!!!!!
22 comentarii
0
09-05-2011, ora 22:57
armina
Nu este medic/terapeut
armina
Imi pare rau, dupa datele date nu am gasit nimic referitor la homeopatie, pacat ma interesa subiectul.
0
10-05-2011, ora 02:20
GeorgeSS
Nu este medic/terapeut
GeorgeSS
Medicii homeopati reprezinta homeopatia, ci nu medicatia in sine. Ele sunt, intr-adevar apa chioara, dar pentru cei care intr-adevar sustin ca apa are o memorie moleculara, la care organismul reactioneaza la fel ca la vaccinuri, astfel realizandu-se efectul placebo, utilizat dealtfel si in medicina clasica foarte des, ea poate sa functioneze. Medicii, asa cum spuneam, sunt de obicei niste persoane foarte amabile, care te asigura de 10 ori ca medicamentul va functiona, asa incat organismul sa reactioneze pe cont propriu intarindu-si sistemul imunitar sau, de cele mai multe ori, rezolvand probleme false. Sincer sa fiu, ca si medicina naturista, este un tratament foarte bun, cred eu, pentru ipohondrie. Probleme apar cand pacientii cu boli mai serioase isi pun baza in tratamentele astea idioate. Sper numai ca medicii homeopati au intotdeauna bun simtul sa le recomande acestor oameni tratamente reale.
1
10-05-2011, ora 07:34
Dr. Mihnea Dragomir
Medicina de familie, Bucuresti
Dr. Mihnea Dragomir
Autorii acestui clip, care fac parte dintr-o campanie mai larga impotriva homeopatiei, se bazeaza pe doua lucruri, ambele false: