Histerctomie totala-interventie, evolutie post-operatorie

30-01-2010
COCA77
Nu este medic/terapeut
COCA77
Buna ziua tuturor!
O sa va descriu pe scurt cateva din trairile mele legate de acest subiect. Am ales aceasta interventie dupa diagnosticarea unui fibrom uterin de 7, 3x5, 5 cm. Am citit si studiat oriunde am avut acces daca este posibila si alta metoda in afara celei chirurgicale (HIFU, embolizare, etc). Am ajuns la concluzia ca trebuie sa fac aceasta interventie si impreuna cu echipa de medici si personal medical de la GYNECOLAND am trecut de interventie, acum sunt in perioada de recuperare. Daca imi este permis sa va ofer cateva informatii pe care le judecati singure, va spun urmatoarele.Am fost operata de un medic tanar, dar f.f. pregatit si mai ales cu o tehnica de comunicare, o blandete si o disponibilitate extraordinara.se numeste Cristian JUMUCA (multumesc inca o data d-le doctor). Asemenea lui sunt toti medicii de la acesta clinica, meritul de a-i fi ales si meritul managementului clinicii fiind insa al Directorului dr.Ion STOIAN. deci, am fost operata luni in jurul orei 18, 00 si joi la ora 13, 00 eram acasa in provincie (3 zile de spitalizare din 18.01.2010). Acest colectiv de medici si asistenti f. tineri au pe langa blandete si vocatie si o schema de refacere pe care trebuie sa o aplici negresit ca sa se intample asa cum ti-au spus. Deci, acum sunt la 2 saptamani de la operatie, ma simt f. bine, nu identific nimic care sa ma deranjeze ( o singura zi am avut tensiunea mica, pentru ca nu am consumat lichide suficiente!!!!!). Firele au fost scoase la 8 zile, acasa de medicul de familie ( de fapt au fost doar firisoarele de la locul tubului de dren si capetele/nodurile taieturii propriu-zise). Taietura este artistica, daca pot spune asa, cred ca in max. 2 saptamani abia se va mai vedea, in zona cea mai de jos la limita parului pubian. La o luna merg la control si cred ca totul va fii asa cum mi s-a spus. OK. Deci, hotararea va apartine, iar sfatul meu