sarcina pierduta, chiuretaj de doua ori... HPV?

13-05-2008
madalinafb
Nu este medic/terapeut
madalinafb
Buna ziua
Am 41 ani si in urma cu 3 luni am pierdut o sarcina la 11 saptamani. Am fost chiuretata de doua ori. Toate aceste lucruri s-au intamplat in luna martie. In luna aprilie am fost la un control de rutina si am fost diagnosticata: col curat/vaginita mixta. Dar, rezultatul trecut in buletinul de analiza este:
1. CEP superficiale frecvente / CEP interm. rare, koilocite, amfofilie, PMN- rare flora II
2. Frotin tip II Babes-Pap. (inf. TBS)
- suspect HPV
-candida Alb-prezent
Eu sunt de meserie inginer. Am inteles foarte putin (mai nimic) din tot ce scrie in acest bilet. Rezultatul a fost infectie HPV (declaratia medicului de specialitate). Sunt alergica la cervugid. Va rog sa ma ajutati sa-mi clarific un pic lucrurile. Suspect HVB inseamna ce? Ultimul Test Papanicolau l-am facut in 2006. Va multumesc
3 comentarii
0
13-05-2008, ora 00:00
vera vladut
Nu este medic/terapeut
vera vladut
Buna. Poate nu ai mai citit pe forum dar daca ai timp sa intri si vezi ca mai sunt cazuri cu HPV. Este Papiloma Uman Virus care se gaseste in colul uterin, asa am citit si eu.
Medicul ginecolog poate sa iti de-a mai multe informatii.Si desemenea poti si tu sa citesti pe internet despre acest virus.
Multa sanatate!
0
13-05-2008, ora 00:00
FLOARE DE COLT
Nu este medic/terapeut
FLOARE DE COLT