Gust amar constant

01-04-2008
Toni22
Nu este medic/terapeut
Toni22
Buna ziua! As vrea sa postez si eu o intrebare. Am o problema de ceva timp. Constant am un gust amar in gura. Am facut USG si mi s-a spus ca vezicula biliara nu e inflamata. Sper ca ma poate ajuta cineva. Deja sunt disparata.
8 comentarii
0
01-04-2008, ora 00:00
krina.b
Nu este medic/terapeut
krina.b
ar trebui totusi sa iei anghirol, sa bei niste ceaiuri hepatice si regim o perioada, sigur te vor ajuta
0
02-04-2008, ora 00:00
Dr. Ana-Maria Slanina
Medicina de familie, Iasi
Dr. Ana-Maria Slanina
Pentru vezica biliara "lenesa" sau cum i se mai spune dispepsiei biliare (sau diskinezie biliara) se pot administra anghirol sau Fiobilin, sau Liv 52 3 cp pe zi, eventual impreuna cu Debridat 3 cp pe zi timp de 10 zile.
0
24-08-2010, ora 07:58
monelus
Nu este medic/terapeut
monelus
buna ziua. am si eu o problema de ceva timp si unde sunt acum avem doar medic primar.am un gust amar constant si limba incarcata in partea din spate. e si putin alba. mi-a spus ca am candida si am luat ceva, doza unica, ca si diflucanul, iar pe limba mi-am pus nistatin.mi s-a intamplat prima data acum doua luni si mi-a dat doar nistatin lichid sa tin pe limba si sa inghit dupa.pt ca aveam puncte albe pe gat si amigdale am luat antibiotice si am facut candida.am tratat-o dupa.concomitent am luat si nistatin sirop pe care-l tineam pe limba si dupa il inghiteam. acum am aceleasi simptome. nu m-a durut in gat si nici acum nu ma doare. singurul deranj e gustul amar constant. cat am luat nistatin a fost ok dar acum mi-a aparut iat.chiar nu stiu ce sa mai fac. va multumesc din suflet!!!!!!!!
0
26-08-2010, ora 07:38
Dr. Ana-Maria Slanina
Medicina de familie, Iasi
Dr. Ana-Maria Slanina
Sunt specii de Candida care rezista la Fluconazol sau Nistatin. Ar trebui facut un exudat de pe limba la un laborator si fungograma, pentru a vedea la ce este sensibila. Se poate incerca si Bioparox 5 puffuri pe zi, 5-7 zile si gargara cu zeama de ceapa.
0