Greutate ideala si calorii in adolescenta

15-07-2014
AndaGeorgiana
Nu este medic/terapeut
AndaGeorgiana
Neata! Am anumite intrebari legate de greutatea corporala ideala, aportul caloric necesar, eficienta mersului pe bicicleta atunci cand se doreste scaderea in greutate si sper ca ma puteti lamuri. Am 16 ani, 165 centimetri inaltime si greutatea actuala de 53 de kg. Care este greutatea ideala in cazul meu? Dar greutatea minima pe care o pot avea fara sa fiu considerata anorexica? Care este numarul de calorii pe care trebuie sa il consum pentru a-mi mentine greutatea?
Sunt o persoana activa, ma plimb zilnic cu bicicleta in jur de 30 de km (2-3 ore) Va astept sfaturile
2 comentarii
0
16-07-2014, ora 23:12
MARTON
Nu este medic/terapeut
MARTON
ANDA eu nu sunt medic dar iti pot spune din propria experienta ce inseamna mersul pe bicicleta si cata mancare: eu am constatat ca la mine ciorba + felul doi+ 0, 5 litri de apa insemna o ora de mers pe bicicleta alert adica 600 calorii pe aparat si pe cantar, adica greutatea de dinainte de masa.
0
18-07-2014, ora 21:49
Dr. Marcovici Tamara-Marcela
Pediatrie, Timisoara
Dr. Marcovici Tamara-Marcela
Buna seara. Conform BMI (indicelui de masa corporala) greutatea D-voastra este normala (BMI = 19, 47 kg/m2). Fiind o persoana care face miscare sustinuta (mers pe bicicleta 30 km zilnic), aportul caloric trebuie sa acopere nevoile bazale, pe cele de crestere si pe cele necesare desfasurarii activitatii cotidiene, sportului, etc. Consider ca alimentatia echilibrata in principii nutritive, administrata in 3 mese principale si 2 gustari si activitatea fizica moderata (plimbari, mers pe bicicleta, inot, etc.) vor contribui la mentinerea greutatii ideale. Toate cele bune!
Adaugă un comentariu / răspuns

Programari cabinete medicale, clinici Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și: