Granulom dentar tratat cu laser, fara rezectie!

11-12-2010
myreille
Nu este medic/terapeut
myreille
Granulmul dentar se trateaza cu laser f eficent, in acest mod scapand de rezectie.
Se face tratament de canal, apoi se lucreaza cu laser si se fac si 8 sedinte de biostimulare care ajuta organismul sa elimine orice sansa de supravietuire a infectiei.
Eu am facut acest tratament recent la Tg Mures, la cabinetul Peterdent-Art.
Acolo vin persoane din toate zonele tarii, pt ca acolo e laser de ultima generatie si un medic pe masura.
Sincer cand am ajuns acolo, ma asteptam la un medic mai in varsta, asa aveam conceptia ca varsta te face si destept (de fapt eu am ajuns in situatia in care am ajuns din cauza unor medici in varsta in care am avut fff mare incredere si care mi-au facut incorect tratamentul de canal).Dar mi s-a dovedit inca o data ca sunt si medici tineri ff capabili, contrar conceptiei intepenite in Romania.
Personal sunt fffffffff multumita faptului ca am scapat de un granulom ff mare si de o punga considerabila de infectie de la nivel gingival, si de asemenea sunt fff multumita si de coroanele dentare de zirconiu fff frumoase si naturale.
Medicul e un profesionist, face cu drag si pasiune munca sa, dispune de un calm si o rabdare demna de apreciat, ceea ce nu prea mai exista in zilele noastre.
peterdent-art.ro Aici puteti lua date de contact. Sper sa ajute pe careva mesajul meu.
P.S. Uitasem...frica de stomatolog ramane in afara cabinetului, din momentul in care intri din pricina decorului si atmosferei cabinetului si a amabilitatii dr Peter Peter. Va zice asta un fricos de-a dreptul de stomatolog, cu toate ca toata viata am tot colindat n..n.cabinete. Sanatate va doresc si speranta!
8 comentarii
0
27-12-2010, ora 20:28
Sandra1990
Nu este medic/terapeut
Sandra1990
buna myreille.imi poti spune te rog daca interventia a fost dureroasa si cat a costat?cele 8 sedinte de biostimulare cat au durat (asta a insemnat 8 drumuri pana la tg mures) ??
0