Ficatul cica nu doare

28-12-2010
cipralex
Nu este medic/terapeut
cipralex
de 1 an de zile ma doare in zona ficatului, am facut sute de analize, am o fiere mai lenesa ce este drept si fac tratament cu antidepresive de 2 ani, nu pot inca renunta la ele, mi-a zis dr, intrebare ficatul cica nu doare dar atunci ce???
la ecografie a iesit totul bine.
3 comentarii
0
18-01-2011, ora 18:33
anghe
Nu este medic/terapeut
anghe
A iesit totul bine dar pentru tratamentul care il ei. E imposibil sa nu ai ficatul putin marit si sa stii ca doare.eu sunt operata de fiere si ma doare ficatul la orce mincare care nu imi e recomandata sau la suparari.Atunci el e putin marit.SANATATE si vezi ca in farmacii naturiste sunt medicamente care hranesc ficatul cum e( mecoparul) nu are ce sati faca rau
0
10-02-2011, ora 18:32
Brindusa Pana
Nu este medic/terapeut
Brindusa Pana
Ficatul de obicei nu doare, decat in afectiuni grave cum ar fi ficatul tumoral. Cea care doare este insa vezica biliara- fierea si doar chiar bine, Colica biliara este una dintre cele mai dureroase afectiuni.
Pentru a evita astfel de neplaceri trebuie sa aveti o dieta adecvata - saraca in alimente grase, de origine animala si sa luati medicamente de stimulare a activitatii vezicii biliare, cum este Mecoparul sau un supliment natural cum ar fi LiverHelp.
0
24-02-2011, ora 22:28
cipralex
Nu este medic/terapeut
cipralex
multumesc frumos de sfaturi
Adaugă un comentariu / răspuns

Programari cabinete medicale, clinici Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Investigații paraclinice în bolile hepatice și biliare
  • Moduri în care ne putem distruge ficatul
  • Ficat sănătos - ce poți face pentru ficatul tău (conform studiilor)
  • Semnele și simptomele ficatului (probleme cu ficatul)
  • O proteină, responsabilă pentru atacurile sistemului imunitar asupra ficatului