Examen ginecologic - medicamente Zanocin si Fasigyn

24-06-2008
dory_sweetgirl
Nu este medic/terapeut
dory_sweetgirl
buna ziua!Am 18 ani si am fost ptr prima oara la un doctor ginecolog.Mi-am facut analizele sapt trecuta (examenul citologic cervico-vaginal, examenul secretiei vaginale si Papanicolau). Azi am fost la doctor ca sa imi zica ce am. Acesta mi-a zis ca am multi germeni si ca nu prea ii place lucrul acesta. Mi-a dat sa iau ZANOCIN 400mg 1 capsula/zi si ptr partener, FASIGYN 4 capsule in doza mica si ptr partener. Imi poate spune si mie cineva pentru ce sunt aceste medicamente cu ce ma pot ajuta? Cat timp urmez acest tratament? Germenii de la ce se produc? Va multumesc mult!
4 comentarii
0
25-06-2008, ora 00:00
dory_sweetgirl
Nu este medic/terapeut
dory_sweetgirl
va rog frumos sa imi raspundeti!!!nu stiu ce sa fac trebuie sa incep tratamentul si sincer mi-e frica va rog ajutati-ma!!!!
0
29-06-2008, ora 00:00
dory_sweetgirl
Nu este medic/terapeut
dory_sweetgirl
va multumesc mult pentru raspunsul dat a fost cel mai bun si cel mai indicat de ce oare mai intreabam dak nu ne da nimeni raspuns?
0
02-07-2008, ora 00:00
lili z
Nu este medic/terapeut
lili z
BUNA ZIUA.IN URMA UNOR DURERI GROAZNICE DE ABDOMEN AM FACUT ANALIZELE.EX.CITOEXFOLIATIV...RARE CELULE PROVIMENTOASE SUPERFICIALE SI INTERMEDIARE DISPUSE IZOLAT SI IN PLACARDE MICI, RARE POLIMORFORMELEARE, FLORA BOGATA CU GARNERELEO VG. FR. B.P.NCL2=FROTUI SARAC CELULAR.EX.BACTERIOSCOPIC LEUCOCITE, NUMEROSI BACILI GRAMNEGATIVI, FRECVENTI BACILI GRAMMPOZITIVI, RARE MICELII VA ROG SA-MI RASPUNDETI SI NICI NU STIU DACA AM SCRIS CORECT CA NU INTELEG BINE SCRISUL D-LUI DR. SA-MI SPUNETI DACA E GRAV CU ANALIZELE NA-M FACUT TRATAMENT TRBUIE SA MA DUC SA-MI DEA RETETA MIINE
AST. RASPUNS
0
08-07-2008, ora 00:00
lili z
Nu este medic/terapeut
lili z
leucocite-75leu
nitriti-pozitiv
hematii--50ery
proteine-30mg
ph-5, 0
va rog ast. raspuns
Adaugă un comentariu / răspuns