Epiteliom san stang (am 19 ani)

24-04-2014
elenaluminita
Nu este medic/terapeut
elenaluminita
Buna, am nevoie de ajutor intr-o problema. Am 19 ani, sunt eleva si in urma cu o luna mi-a apărut ceva pe sanul stâng. Am fost la si mi-a dat diagnosticul de EPITELIOM SAN STÂNG, nu stiu ce fel de epiteliom era! Mi-a facut excizia acelui epiteliom si l-a trimis la analize. Analizele nu mi-au ajuns înca si tot stau si ma întreb daca e posibilitatea de a fi cancer, la vârsta asta, luând in calcul ca tot ce am citit eu pe net apareau doar la vârsta de peste 40 ani. Tin sa menţionez ca înainte de am fi apărut acest epiteliom am frecventat solarul de câteva ori. Va rog sa ma sfatuiti si sa ma ajutati cu un răspuns. Va multumesc.
3 comentarii
0
25-04-2014, ora 18:33
Dr. Balcan Anisoara
Medicina de familie, Erbiceni, Iasi
Dr. Balcan Anisoara
Daca ai citit pe net stii ca epiteliomul este o tumora mai frecventa la o anumita categorie de varsta, dar poate apare la oricine; se va vedea rezultatul de la analiza, dar nu te speria, rata de vindecare este mare.Poate aparea si datorita expunerii la radiatiile naturale sau artificiale.Sfatul meu este ca, chiar daca ti se va spune ca rezultatul este cat se poate de bun si nu ai nimic, sa nu mai faci plaja anul acesta, nici la mare, nici la strand, nici la solar; reorienteaza-te catre munte, iar zona de unde a fost extirpat epiteliomul sa nu o expui excesiv la radiatiile puternice solare.Sa ne scrii rezultatul analizei.
0
25-04-2014, ora 18:52
elenaluminita
Nu este medic/terapeut
elenaluminita