Forum medical - întrebări și răspunsuri medicale
Faci mișcare sau ai vrea? Folosește aplicația Activ (by ROmedic)!
Forum medical Regulament Colaborare - răspunsuri

Epirax

11-07-2013, ora 08:17
Autor: Mircea2013
Buna ziua.
Am urmat tratament cu Epirax pentru probleme de digestie. 3 x 1 pe zi o luna.
Problema este ca mi-a marit apetitul sexual si este deranjant. Nu mi-a trecut de mai bine de un an.
Este vreo solutie ?
Multumesc !
2 comentarii
11-07-2013, ora 13:07
Autor: Mircea2013
Hmm...?
Nimeni ?
12-07-2013, ora 08:17
Autor: Mircea2013
Ce trebuie sa iau ca sa mai inhib efectul acelui medicament ?
Adaugă un comentariu / răspuns


Aplicația Activ (by ROmedic)
Vrei să fii sănătos? Vrei să slăbești? Vrei sa fii în formă și să arăți bine? Vrei să te simți bine în corpul tău? Atunci trebuie să faci eforturi. Aplicația web "Activ" te ajută să fii consecvent în lupta pentru sănătatea ta.

Accesează gratuit Aplicația
Acest site foloseste cookies. Continuand navigarea va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Detalii OK