Entorsa glezna externa grad 1

20-10-2015
Xrazer
Nu este medic/terapeut
Xrazer
Buna seara. Acum 2 saptamani exact, la ora de sport am facut o miscare gresita si cred ca am calcat stramb ( nu am avut senzatia asta ) doar ca stiu ca am simtit o durere. Mi s-a umflat piciorul iar in seara aia am pus gheata si am stat cu el sus, a doua zi am fost la medic, am facut radiografie si mi s a spus ca am entorsa glezna externa de grad 1. Eu sunt student la medicina si nu mi-am permis sa lipsesc de la scoala, dar am stat 4 zile cu repaus aproape complet. Mi-a trecut umflatura dar acum fiindca merg la facultate si stau destul de mult in picioare, mi se umfla iar ( port o fasa elastica pe care mi o pun eu in fiecare dimineata, ca un bandaj ) si este vanat in partea de jos a gleznei ( intre glezna si calcai si vanataia continua in diagonala spre degetul mare, dar difuz ). In anumite pozitii ma doare ligamentul din partea anterioara a gleznei ( acolo unde a fost umflat mai mult ) cand flexez sau fac extensia piciorului. Intrebarea mea este daca este normal acest demers, sau trebuie sa fac inca un consult de specialitate fiind ceva mai grav. Pot sa ma sustin in picior fara probleme, dar nu ma simt sigur pe el, iar cand pun fasa ma simt mai in siguranta, dar din nou, mi se umfla piciorul daca stau 5-6-7 ore in picioare. Va multumesc !
3 comentarii
0
20-10-2015, ora 23:58
Dr. Marius Uscatu
Ortopedie si traumatologie, Bucuresti
Dr. Marius Uscatu
Buna seara!
Edemul gleznei este absolut normal, dupa asemenea eforturi fabuloase la doar 2 saptamani de la traumatism.
Vindecarea entorsei dureaza 6 saptamani, iar recuperarea inca 6 saptamani. In acest timp trebuie, evident, sa limitati drastic orice efort fizic.
O examinare clinica de control este oricand binevenita.
Cu stima,
Marius Uscatu
Chirurg ante-picior
0
12-03-2022, ora 15:26
Ioan enescu
Nu este medic/terapeut
Ioan enescu