Dureri in piept si intepaturi la inima

24-05-2009
o-simpla-pers
Nu este medic/terapeut
o-simpla-pers
Buna!
Ma numesc Bianca si in curand implinesc 17 ani. Scriu acest mesaj cu rugamintea ca cineva sa ma poate ajuta sau macar da un sfat.
In ultimele noua luni am luat tratament pentru TBC( in stare latenta) si in ultimele luni am observat ca respiratia mi-se accelereaza cand este frig afara, mai bine spus aer rece. Cand mi-se accelereaza respiratia cateodata beau umpic de apa sau ceva lichid si ma "calmeaza" umpic.Am intrebat asistenta de la care i-au tratamentul si a spus ca daca mai am dureri in piept in urmatoarele s-a sunt medicul dar durerile nu au mai aparut. Atunci am observat ca am dureri de piet doar cand e rece afara si uneori cand depun mai mult efort.

Dar si in ultima saptamana timp de doua -trei zile am simtit si intepaturi la inima. Durata intepaturilor era mai putin de un minut dar uneori intepaturile erau destul de puternice. Dar nici acum nu ma simt prea bine, ma simt obosita in continuu. Uneori ma ameteste de cap cand stau in picioare.

Ma ingrijoreaza gandul sa nu am ceva probleme cu inima, din moment ce mama mea a murit tot din infart celebral si avea si probleme cu inima. Iar tatal meu la fel are probleme cu inima. Oare problema mea as fi mostenit-o de la pariniti?

Astept pareri, sfarturi..orice.

Va multumesc, Bianca
2 comentarii
0
26-12-2009, ora 01:29
nosense
Nu este medic/terapeut
nosense
bianca sincer ma intrsiteaza dute la medic fa orice vezi sa nu ai cu inima nu lasa netratat mai ales daca ai intepaturi..
0
29-04-2010, ora 21:45
itulcea
Nu este medic/terapeut
itulcea