Dureri de cap severe

03-03-2013
CarlitaZ
Nu este medic/terapeut
CarlitaZ
Buna ziua!
Sunt o studenta in varsta de 21 de ani iar principala problema cu care ma confrunt sunt durerile severe de cap periodice. Am aceasta problema inca din perioada liceului cand credeam ca este vorba despre crize de fiere, deoarece acestea se desfasurau exact simptomatic exact ca si o criza de fiere. Pe parcurs, am realizat ca durerile mele cauza de presupusele crize de fiere sunt distincte fata de durerile care simt ca ma innebunesc. acestea debuteaza dimineata, ma trezesc cu ele de regula..au un nivel moderat, iar pe parcursul zilei se intensifica. Ma doare intotdeauna una din tample si simt o durere in fundul ochiului. Tin sa mentionez ca port ochelari pentru miopie, dar am doar 0, 25 respectiv 0, 5 dioptriile. Durerile sunt foarte puternice, iar in unele momente simt intensificari de parca m-ar lovi ceva in cap, dupa care revine la durerea obisnuita. Pe parcursul serii aceste dureri se intensifica in asa fel incat nu stiu ce sa mai fac sa nu le mai simt. Problema cea mai mare e ca reusesc cu greu sa adorm si ma trezesc in mijlocul noptii cu dureri infernale. Ceea ce am mai observat pe parcursul acestor stari de rau, e ca imi vine mereu sa ma ridic sa ma plimb..nu pot sta linistita in pat pentru ca simt ca-mi explodeaza capul. Rareori durerilor mele de cap se asociaza cu starea de greata si varsaturi, insa destul de des sunt insotite de tulburari de vedere si ameteli puternice. Mi-am facut analizele anul trecut de 3 ori, de fiecare data rezultatul a fost o anemie, nu foarte severa (lipsa de Calciu si Magneziu) dar nu foarte departe de limita minima. De asemenea, in urma analizelor (repetate cam la 3-4 luni) mi-a iesit VSH-ul marit si de asemenea si numarul leucocitelor. Mi s-a facut de fiecare data si exudat faringian, examen de urina si nu s-a constatat niciodata o problema in acest sens. O alta problema cu care ma confrunt sunt apasarile in piept(uneori junghiuri) si uneori stari d