Dureri Spate + Partea inferioara a pieptului

09-02-2015
sobbyk
Nu este medic/terapeut
sobbyk
Salutari !

Ma numesc Claudiu. Am 22 de ani si nu locuiesc in Romania.
De doua zile am racit si am dureri in partea de jos a pieptului. Mai exact in plex, sau punctul dintre piept si abdomen. Mai mult decat atat durerea e in principiu orientata spre partea stanga sub inima si ma doare si in spate la acelasi nivel - sub inima ( Banuiesc ca durerea de spate este influentata si de faptul ca lucrez ca bucatar ore multe intr-un restaurant si stau drept + orele petrecute pe la facultate.
Raceala a inceput acum 2-3 zile si tot am asteptat sa vad ce se intampla dar vad ca inca sunt probleme.
Ideea e ca durerea nu e puternica dar imi creeaza un incomfort general si nu e permanenta. Spre exemplu 5 ore ma simt aiurea iar 5 ore ok. Nu tusesc, in schimb am nasul infundat. - Nu am luat pasile, pentru ca in general ma vindecam de la sine si nu prea racesc.

Intrebarea mea acuma este : De la ce ar putea fi provocate simptomele astea ? Ce anume ar trebui sa-i spun la medicul de familie sa-mi consulte ? Inima / plamanii / rinichii. ? ( Aici in Danemarca mi se par cam incompetenti medicii pentru ca tot timpul recomanda odihna fara a inelege indeajuns problema- luand in considerare ca mi sa mai intaplat odata aceeasi problema timp de 2 zile ( dar fara a fi racit) si mi-au recomandat odihna.
Nu fumez tigari. Uneori mai fumez Iarba cu prietenii pentru relaxare.
Marti vreau sa merg la doctor.

Astept pareri ! Multumesc mult !
2 comentarii
0
10-02-2015, ora 11:26
sobbyk
Nu este medic/terapeut
sobbyk
.?
No answers ?
0
11-02-2015, ora 22:00
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
In primul rand sa luati medicamente de la farmacie sa va treaca raceala si picaturi de nas. + Vitamina C
At trebui sa mergeti la un medic de familie sa va consulte.
Dupa ce va trece raceala, daca mai aveti si alte simptome mergeti la doctorul corespunzator.
Adaugă un comentariu / răspuns