Durere zona lombara

03-02-2013
Christianz
Nu este medic/terapeut
Christianz
Buna ziua/ seara, ma numesc Cristian am 17 ani, 1.88 m, 81 kg si sunt elev. De cca. 25 de zile am o durere de spate, mai exact in zona lombara lateral dreapta care in pozitie de sezut radiaza si pe picior. La inceput am crezut ca este o banalitate, poate 'un curent'. In urma cu 2 saptamani am fost la medicul de familie, mi-a recomandat un examen RMN, conjunctura in zilele respective m-a adus la o radiografie a coloanei lombosacrate cu rezultatul nedeformata radiologic. Nefiind problema de ordin discopatic am mai asteptat sa treaca timpul in speranta ca va trece de la sine cu Fastum Gel. Joia trecuta am efectuat un control la un medic reumatolog insotit de 'gasca' de studenti care m-au examinat cu sarg, n-am primit un diagnostic clar ci niste proceduri ( Curenti diadinamici, Laser si Kinetoterapie de grup-cate 5 de fiecare) pe care le-am refuzat in absenta unor lamuriri din ambulatoriu unde am efectuat controlul. Voi astepta sa primesc un alt bilet de trimitere catre un medic mai profesionist in opinia mea. Mentionez ca in ultimele 2 zile durerea s-a facut resimtita si in mers si am impresia ca merg ciudat desi toata lumea imi spune ca merg normal, iar in sezut si aici mentionez ca mai radiaza catre espina iliaca anterosuperioara. Nu fac o drama din durere ca fiind insuportabila local ci mai degraba enervanta si totodata ingrijoratoare din cauza perioadei in care nu prea au fost ameliorari. Astept un raspuns favorabil care sa ma readuca la miscare. (Referitor la miscare- am uitat sa spun ca am mers la sala de forta si fiten si dat fiind faptul ca eram in prima luna de antrenament nu am efectuat miscari care sa solicite coloana vertebrata, nici greutati mai mari decat limita mea, ba chiar mai mult sub limita considerand ca cresterea pentru mine nu s-a incheiat ) Re-re-revenind cu editarile-la reumatolog am fost intrebat daca am avut o crestere brusca, nu am stiut sa raspund chiar obiectiv in