Durere scrot - vizita la medic

14-03-2011
Alienware51
Nu este medic/terapeut
Alienware51
Buna seara,
De ceva timp am o durere in scrot pe care mi-e greu sa o descriu fiindca nu vine de la un anumit testicul, cateodata imi da impresia ca este cel drept si cateodata cel stang. Mentionez ca nu e o durere insuportabila dar neplacuta. Problema pare a fi prezenta cand scrotul este lasat iar in mod natural testiculul drept este mai coborat ( am inteles ca la majoritatea ar fi invers, dar nu e nicio regula ).
Fiindca sunt student, am fost in sesiune, am incercat sa ignor in perioada asta problema dar acum vreau sa merg la medic in saptamana aceasta.
Ce ma mai deraneaza este: deranj in zona de jos a spatelui ( nu durere, din nou ), culoarea urinei pare a fi mai inchisa decat deobicei si intr-o zi am avut o durere la picioare cu toate in ziua respectiva nu am depus efort fizic ( alegari, plimbari foarte lungi, sarituri sau orice altceva! ) dar a disparut a doua zi. Mentionez ca mult timp il petrec pe scaun ( mai mult in perioada sesiunii PC + stat la citit ) si cum era si iarna mai putina plimbare, activitati pe afara reduse deci deranjul la spate poate fi explicat si asa...
Ce mai vreau sa intreb ( si este important ): Avand in vedere ca sunt student la 21 de ani, nu am venit/asigurare si nici nu prea am multi bani in acest moment, vreau sa stiu daca consultatia la spital la camera de garda este gratuita fara sa trebuiasca sa trec pe la medicul de familie! ( Mentionez ca acesta a parasit tara iar alt doctor a preluat de la el dosarele iar sa aflu ce, cum si unde ar intarzia si mai mult vizita mea la spital ! ). Din cate stiu, avand in vedere ca sunt student si sub 25 de ani imi da dreptul la consultatii gratuite dar vreau sa stiu sigur daca este astfel si in mod normal cat m-ar costa consultatie + eventual eco si ce stiti voi ca se fac in astfel de cazuri.