Durere in timpul actului sexual!!!

25-08-2008
dyanapopey
Nu este medic/terapeut
dyanapopey
Am aproape 2 ani de cand am o durere puternica la contact sexual. Am fost la ginecolog, prima oara mi-a zis k am anexita. Am facut tratament pt anexita 3 luni de zile, am mers iarasi la control, durerile inca le aveam, am facut iarasi analize, ecograf.s-a descoperit un chist ffff mic, si nivelul de testosteron ridicat. Mi s-au prescris anticonceptionale diane 35 si atat. Sunt deja la a 3 a folie si nu e nici o ameliorare. Va rog, daca se poate sa imi raspunda un medic si spuneti-mi va rog care ar mai putea fi cauza durerii?E o durere puternica, adanca, nu e usturime, pare a fi la ovare, si in dreapta si in stanga...nu stiu cum sa o descriu altfel...va rog spuneti-mi de la ce ar mai putea fi si ce ar trebui sa mai fac...va multumesc
1 comentarii
0
21-09-2008, ora 00:00
arra12
Nu este medic/terapeut
arra12
Buna,
Nu sunt medic, dar vroiam sa-ti spun ca si eu am de cand ma stiu dureri la contactul sexual. Nu a stiut sa imi zica nimeni nimic pana acum doi ani cand mi s-a gasit un chist. Dupa mai multe investigatii la mai multi medici.care s-au mai contrazis.o parte din ei au spus ca acest chist s-ar putea sa fie un chist endometriozic. Asta se va vedea la operatie. Daca ai avut dureri puternice in timpul menstruatiei, hemoragie puternica, daca ti-a venit prima data la o varsta de 10-11 ani...atunci s-ar putea sa fie endometrioaza. Merita sa mergi si pe pista asta. Eu nu cred in tratamentele hormonale. Am facut si eu unul si nu am facut decat sa ma ingras iar chistul meu nu numai ca a stagnat la cei 5 cm dar si-a facut rost si de un "fratior" un fibrom de 5cm.Nu sta, investigheaza si posibilitatea asta pentru ca endometrioza da infertilitate. Eu de 2 ani nu am putut ramane insarcinata. Saptamana viitoare ma voi opera laparoscopic sa scap de cei doi straini din mine.Multa sanatate. Sper ca mai intri pe aici sa citesti.
Adaugă un comentariu / răspuns