Doresc parerea unui medic. Urgent!

08-04-2011
Andy_B
Nu este medic/terapeut
Andy_B
Buna ziua.
In data de 28 martie am avut cu prietena mea 2 contacte sexuale din care cel de al doilea a fost neprotejat, dar am terminat afara. Nu are un ciclu regulat. Ultima menstruatie a fost pe 3 martie. Iar antepenultima pe 28 ianuarie.
As vrea o parere avizata (un medic) dc ar putea fi insarcinata avand in vedere ca pana azi 8 aprilie nu i-a venit menstruatia. Are dureri de sfarcuri si o scurgere albicioasa de cateva zile.
Va rog raspundeti-mi! Va mentionez ca nu ne dorim un copil. Ce sanse ar fi sa fie insarcinata?
Si care ar putea fi motivele sa nu-i vina menstruatia in fara de sarcina?
10 comentarii
0
08-04-2011, ora 19:30
maria 123
Nu este medic/terapeut
maria 123
Buna seara,
NU sunt medic, DAR pana va raspunde cineva.
propunere:
- test de sarcina...si iaca, nu afla NIMENI
- un control la un ginecolog-doar voi doi..nu mai e ca pe vremuri..sa va inregistreze, nu vreti sarcina, iaca n-o veti avea..

S-auzim de bine si
O seara faina!
0
08-04-2011, ora 21:37
Krisstin
Nu este medic/terapeut
Krisstin
Incerc de citeva luni sa ramin insarcinata. dupa actul sexual daca fac miscari sau ma ridic din pat sperma ejaculata se elimina imediat.De fapt ea trebuie sa ramina in interior sau nu?sa fie asta problema?ce sa fac in asa caz?tin sa mentionez ca respect faptul de a sta intinsa 30 min chiar si mai mult dupa act.
0
09-04-2011, ora 08:41
maria 123
Nu este medic/terapeut
maria 123
Buna ziua,
pai, draga mea,
TU nu stii??
ce a scris prietenul tau??...si zici ca-ti doresti copii!?!

citez:
"Va rog raspundeti-mi! Va mentionez ca nu ne dorim un copil"...

nu ai citit??
O zi buna!
0
09-04-2011, ora 09:13
Andy_B
Nu este medic/terapeut
Andy_B
Doamna Lucia
Multumesc pt raspuns dar ce ne-ati spus sumneavoastra era evident. Eu as fi vrut sa stiu sansele pe care le are sa fie insarcinata. Si testul stiam ca se face la 3 saptamani de la contact.