Diverse

16-04-2015
Costin12
Nu este medic/terapeut
Costin12
Ziua buna!

Am 24 de ani si ma confrunt cu mici probleme ce incep sa devina deranjante, nu sunt asigurat medical si as aprecia ceva sfaturi despre cum as putea sa ameliorez simptomele de mai jos, eventual la ce sectie ar trebuie sa imi fac un control, daca merg in sistemul privat nu prea ma tine buzunarul de mers din cabinet in cabinet.

1)Am de aproximativ 4-5 luni un tiuit in urechea stanga, devine deranjant doar in anumite momente cand se intesifica sau cand e liniste totala.

2)Cand misc din maxilar aud un fel de scartait/fosnit ca si cum s-ar elibera aer si mai tot timpu am un mic sentiment de ureche infundata. Scartaitul/fosnitul e doar in urechea stanga. Zgomotul il aud cand misc maxilarul circular un pic mai fortat.


3)Nara dreapta o simt infundata mai mereu (dar nu tot timpul), am incercat sa folosesc spray nazal humer dar nici o imbunatatire si se intampla ca din cand in cand sa am secretiile nazale cu sange in forma solida.

4)Cand dorm pe partea stanga imi aud de foarte multe ori pulsul, si il simt si in gat si devine foarte deranjant.

5)Cand m-am uitat in oglinda am vazut in gat ganglionul drept parca un pic mai umflat si niste depuneri albe pe el am reusit de am curatat o parte dar sunt ramase ca doua puncte pe el, si se mai intampla sa simt cum se umfla amandoi odata de obicei cand ma enervez si imi creeaza o senzatie de sufocare.

6)Limba la baza e alba, si am ca niste bubite la baza limbii, nu simt acid pe gat dupa ce manac in schimb simt ca inima bate un pic mai puternic decat normal.

Multumesc mult!
2 comentarii
0
16-04-2015, ora 10:13
hipoadin
Nu este medic/terapeut
hipoadin
Problema dvs. (tiuitul) in termeni medicali se cheama acufena sau tinnitus si poate avea diferite cauze(traume sonore, dat volumul in casti la max., infectii, etc).La o simpla cautare pe net, puteti gasi multe articole cu referire la acest subiect. Cel mai indicat ar fi un consult ORL.
0
19-04-2015, ora 17:48