Depresie, ganduri sinucigase

28-12-2012
andreea_cris
Nu este medic/terapeut
andreea_cris
Buna! Numele meu e Andreea si cred ca sufar de depresie. interpretez cuvintele tuturor (prieteni, sefi) si am impresia ca nimeni nu ma intelege si nimanui nu-i pasa de mine si plang foarte repede si uneori am dureri mari de cap.Din acest motiv, la un moment dat simt ca explodez si imi doresc sa mor si imi e din ce in ce mai frica ca intr-o buna zi sa nu ma pot controla. nici nu stiu de ce am nevoie, de un psiholog sau un psihiatru?mi-e si frica de medicatia pe care mi-ar indica-o deoarece sunt medicamente care se dau doar pe baza de reteta in acest caz si unele dau si dependenta.si nu as vrea sa fiu dependenta de medicamente.va rog sa imi raspundeti la acest mesaj, pentru ca nu pot vorbi deschis despre asta cu nimeni si am nevoie de un sfat.multumesc!
7 comentarii
0
28-12-2012, ora 19:26
maria 123
Nu este medic/terapeut
maria 123
Buna Andreea!
ca sa poata sa-ti raspunda un medic,
detaliaza putin starea ta., situatia in care te aflii:
- zici:"am impresia ca nimeni nu ma intelege si nimanui nu-i pasa de mine si plang foarte repede"...
- plangi de ciuda ca NU te intelege nimeni?
- CE ar trebui sa inteleaga si Nu vor sau...se fac, ca NU inteleg?
- esti suparata pe cineva sau pe toti?
- te-ai certat cu yubi? cu sefu? cu parintii?
- probleme financiare ?
etc...care, poate NU le-am enumerat.
- zici:"uneori am dureri mari de cap"
- mananci putin si des?..sau faci foame sa slabesti sau ca Nu esti inteleasa?
- bei apa, lichide suficiente/zi?
- dormi cam 6-7 ore/noapte?
- stai muuuuult pe net????
- asculti muzica la maxim??
- care sunt valorile tensiunii arteriale?
- te stii cu probleme de sanatate neenumerate-aici?
Iti doresc Un Nou AN.ASA cum ti-l doresti!
0
28-12-2012, ora 19:29
smaralde
Nu este medic/terapeut
smaralde