Dureri pelvis, oase iliace

25-01-2009
mcquin
Nu este medic/terapeut
mcquin
Buna ziua, sint barbat si am 55 ani.De cca 1 saptamina am dureri mari in zona oaselor iliace, in deosebi dreapta cu ramificatii in zona de jos a abdomenului, la orice miscare, la stranut, la sculat din pat, de pe scaun etc.Intrucit cindva am avut o problema trecatoare cu un puseu de lombago dorm pe;scindura; De 1 zi dupa 7 zile de la debutul durerilor am inlaturat scindura, in aceasta perioada am luat movalis 1/zi si frectii cu Diclosal gel.Ce ma sfatuiti sa iau ca medicatie si scindura e buna sau nu.
Va multumesc pentru ajutorul acordat.Cu toata stima si consideratia.
5 comentarii
0
25-01-2009, ora 12:39
mary44
Nu este medic/terapeut
mary44
buna ziua, nu sunt medic dar va pot spune cate ceva pentru ca am trecut si eu prin astea.Durerile acelea cu ramificatii si dureri la stranut si miscari chir si controlate sigur sunt de la coloana.L5-S1asa doare ca nu stii cateodata unde nu te doare, s-ar putea acolo sa aveti o spondiloza sau chiar o herniuta mica, iar movalis trebuie sa luati minim 5 zile ca sa isi faca cat de cat efectul.repaus la pat stat la caldura iar de scandura nu stiu ce sa va spun mie nu mi-a spus nici un medic ca ar trebuii sa dorm pe scandura si va rog sa ma credeti ca am fost la o gramada am crezut ca o sa scap de operatie dar nu am scapat.Mai puteti lua si piafen pentru durere dar trebuie luat si antiinflamator adica movalis sau altceva ce va suporta stomacul.Multa sanatate va doresc!
0
25-01-2009, ora 13:19
adz
Nu este medic/terapeut
adz
Eu va sfatuiesc sa mergeti la un medic, care cu siguranta va sti ce sa va raspunda.Tineti seama de faptul ca un medicament care pe mine ma poate vindeca, dumneavoastra va poate agrava starea, ceea ce inseamna ca totul depinde de la pacient la pacient.Asadar, mergeti si faceti niste investigatii si, cu ajutorul medicului, stabiliti ce sa faceti in continuare.
Multa sanatate!
0
25-01-2009, ora 18:34
mcquin
Nu este medic/terapeut
mcquin