Cum sa comunic cu mama?

10-07-2014
H.S
Nu este medic/terapeut
H.S
Buna.Am decis de ma descarc aici, in lipsa de sfaturi si solutii la framantarile mele.Nu am avut niciodata o relatie buna cu mama si am ajuns acum in situatia in care nu mai am nici o scapare.Povestea este urmatoarea...anul trecut am sustinut examenul de bacalaureat si evident dupa aceea am dat la facultate.Am ales medicina veterinara si imi puneam toate sperantele sa intru la buget, insa nu a fost asa.M-am gandit apoi ca nu o sa poata familia mea face fata unei astfel de taxe imense(in jur de 4, 200 ron) insa mama a insistant sa merg, cu conditia ca anul viitor sa fiu la buget.Am acceptat pentru ca imi cunosteam puterile.Insa hotararea si curajul meu nu a fost destul.Am invatat in putin timp ca la aeasta facultate mai toata lumea are relatii, mai toti studentii sunt copii altor medici veterinari, care desigur se cunosteau cu profesorii mei.si mai mult de atat nimeni nu se ascundea, ba mai mult era si ceva de laudat ca ai pile si poti sa faci fata oricarui examen de 500 de pag. nici profesorii nu se sfiau sa intrebe la cursuri'tu esti fata domnului doctor cutare?' sau 'Andrei, sa ii spui tatalui tau sa ma viziteze'...Astfel avantul meu s-a transformat in scut timp in sila.Imi uram colegii pentru faptul ca eu stateam o sapt sa invat pentru un examen si ei nu aveu niciun stres. Notele mele nu sunt printre cele mai stralucite, am si 2 restante, pentru care daca as fi avut bani probabil nu mai existau.
Acum a trecut un an si sunt in stagiul de practica, chiar imi place ceea ce fac si m-am tot gandit ce alta facultate sa fac daca renunt la asta(avand in vedere faptul ca voi fi tot la taxa in anul 2) si nu imi vine nimic in minte, nu ma vad facand altceva.Nu vreau sa credeti ca ma incapatanez sa fac ceva ce nu pot, dar am avut multe conflicte interioare si multe nopti nedormite bantuite de intrebarea asta.