Cum putem sa stopam efectul de ingrasare a medicamentelor psihiatrice?

03-01-2016
AlenTao
Nu este medic/terapeut
AlenTao
Buna.Am luat foarte mult timp olanzapina(pentru tulburare obsesiv compulsiva) si aceasta m-a ingrasat cam 15-20 kg...Iar acum iau Seroquel si mi-e frica sa nu ma ingras si mai tare si de la el..
Intrebarea mea este cum pot stopa efectul ingrasarii ale acestor pastile?Am auzit ca exista niste medicamente de genul care le iei cu reteta care ar stopa ingrasarea atunci cand iei medicamente psihiatrice?
E adevarat?Care sunt acele medicamente?Ce putem face?
Pe voi va ingrasa aceste medicamente psihiatrice?
19 comentarii
1
03-01-2016, ora 12:05
pulberedestele
Nu este medic/terapeut
pulberedestele
Nu există asemenea medicamente, pur si simplu există medicamente care au efectul acesta metabolic, ar fi trebuit să alegeri în cunostinta de cauză olanzapina sau să o intrerupeti la timp. Seoquel nu ingrasa in masura in care o face Olanzapina, există rispolept, un antipsihotic despre care am auzit doar că sub formă de solutie ar inhiba pofta de mâncare. Discutam aici exact despre substanţe care acţionează la nivel central, asta e problema...
0
06-01-2016, ora 19:02
AlenTao
Nu este medic/terapeut
AlenTao
Tin minte ca mi-a zis cineva de un medicament care psihiatrii il dau pentru a stopa efectul de ingrasare al antipsihoticelor de tip olanzapina..dar nu mai stiu cum se numea..exista asta stiu sigur..:(
E tot un medicament chimic si unii psihiatri il prescriu, nu stiu cat de multi..in fine.
Multumesc oricum, pulberedestele
1
07-01-2016, ora 00:11
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
Nu exista. Se uita la astfel de pacienti neputinciosi si ii trimit la nutritionist sa tina dieta sa nu dea in diabet. Sau sa faca sport. Sau le spun sa se abtina de la mancare de parca pacientii ar putea cu toate cianurile lor. Sa nu mai iei Zyprexa niciodata. Cere Abilify sau injectia cu Rispolept.
1
07-01-2016, ora 00:13
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p