Ciorapii medicinali compresivi

26-03-2009
Ic3b3rG
Nu este medic/terapeut
Ic3b3rG
Buna ziua,
Sunt Dorin. Am luat parintilor mei ciorapi medicinali compresivi SIGVARIS, pt varice. Se gasesc destul de greu la cateva farmacii in Bucuresti sau direct la importatori (FlebEXPERT), dar sunt foarte multumiti parintii mei de ei. I-am cumparat la sfatul D-lui Dr Mohamad Abu-Baker (regele varicelor). Pretul este destul de piperat ajungand la 300-400 Ron dar cred ca pt sanatate se merita. Precizez ca au incercat inainte de SIGVARIS unii ciorapii de la firma nemteasca care intr-adevar cea mai scumpa pereche ajungea la 120 Ron...dar cum ziceam mai sus...pt sanatate se merita si 300-400 Ron. Atat vroiam sa va informez de cat de bine se simt in ei si daca aveti intrebari sau precizari le accept cu cea mai mare placere -*
O zi placuta in continuare.



(*modificat de administrator)
6 comentarii
0
31-03-2009, ora 13:35
sandrina45
Nu este medic/terapeut
sandrina45
in baia mare sunt ciorapi medicinali la 100 de lei perechia si se fac numai la comanda eu cred ca merita cumparati ca sunt foarte buni
0
31-03-2009, ora 14:05
Ic3b3rG
Nu este medic/terapeut
Ic3b3rG
Important este la acesti ciorapi sa si fie recomndati de un doctor bun...ca nu e de joaca cu aceasta compresie. Cati dintre voi stiu ca se iau masuratori speciale pt acesti ciorapi?..
0
31-03-2009, ora 17:28
sandrina45
Nu este medic/terapeut
sandrina45
poi binenteles ca de un medic ai fost recomandati, eu stiu ca se ia masura si la glezna si sus langa zona inghinala, acuam sper sa fi luat bine masura
0
13-03-2010, ora 12:06
barnuion
Nu este medic/terapeut
barnuion
Buna ziua, intru adevar recomandarea doctorului Mohamad Abubaker este foarte buna rezultata din experienta domnealui
0
23-08-2011, ora 12:37
ancaviragh
Nu este medic/terapeut
ancaviragh
Buna ziua, sunt Anca din Baia Mare, ma intereseaza unde mai exact pot face comanda pt acesti ciorapi medicinali? Pentru tatal meu, ma intereseaza.
0
06-04-2015, ora 19:16
Adina1964