Ce sa aleg, ce imi spune inima sau ce spun parintii?

14-10-2013
Gabideea
Nu este medic/terapeut
Gabideea
Încep prin a va spune povestea mea si a va cere un sfat. Am 19 ani, anul asta termin clasa a12 a. Sunt cu X de 3 ani, avem planuri impreuna sa ne întemeiem o familie. Problema este ca părinţii mei ma obliga sa dau la medicina, la modu ca daca nu dau, dupa ce termin a 12 a nu mai am ce sta la ei in casa si ca daca vreau la alta facultate ei nu o sa ma susţină. In clasa a 8 a imi doream sa devin medic, din aceasta cauza am dat si la un liceu unde era profil ştiinţe ale naturii, insa pe parcurs am realizat ca nu sunt făcută sa fiu medic. Cand i am spus mamei ca nu mai dau a iesit un mate scandal, ea da vina pe iubitul meu ca el nu ma lasa sa dau, ca doar din cauza lui m am răzgândit.
El mi a propus sa dam amândoi la scoala de subofiteri de la Tg Ocna, sa fim impreuna si dupa sa mai fac facultatea de drept la noi in oraş. Eu sunt constienta ca 6 ani departe unul de celălat o sa ne distanteze, oricine zice ca daca te Iubeşte si il iubesti nu contează va aşteptaţi unu pe altul, nu e adevarat e greu sa fii departe apar bănuieli, gelozie si multe altele.
Acum stau si ma gandesc ce sa fac, sa dau la medicina si sa nu intru la ramân acasa? Sa dau si sa intru, sa încep o viata noua? M am gandit sa o ţin cu ai mei ca o sa dau si ma duc dau admiterea si pic.. Sau sa ii zic lui X ca dau admiterea si am sa fac sa pic si defapt sa intru.. Nu stiu ce sa fac, mama nici nu mai vorbeşte cu mine, imi spune ca X o sa ma lase si o sa ramân de fraiera.
Eu vreau sa fiu cu el... Dar nu pot sa imi calc părinţii in picioare... Dar nici sufletul meu sa il sfasii pt o meserie ' bănoasă' asa cum zice mama. Vreau sa va spun ca de cand i am zis mamei ca nu mai vreau sa dau se poarta cu mine ca cu un gunoi, tipa, imi vorbeşte foarte urat si nu ma mai lasa sa vorbesc cu X.
Am nevoie de un sfat.
10 comentarii
0
14-10-2013, ora 17:02
prozac
Nu este medic/terapeut
prozac