Cancer esofagian

13-01-2010
pfmagda
Nu este medic/terapeut
pfmagda
scriu in speranta ca poate ma va ajuta si pe mine cineva cu un sfat. Tatal meu, 65 de ani, a fost diagnosticat cu cancer esofagian si cu metastaza la plamani, la trahee si putin spre stomac. imi poate da cineva un sfat daca se mai poate face ceva ? imi poate ceineva recomanda un doctor de la institutul oncologic din cluj (am citit ca sunt medici f buni acolo) ? Multumesc
66 comentarii 12 3 Înainte ›
0
15-01-2010, ora 01:18
radicus
Nu este medic/terapeut
radicus
nu stiu daca o operatie i-ar fi benefica in situatia actuala. I-ar putea face mai mult rau decat bine. Pot doar medici oncologi sa va recomand. Dr Carmen Floares se ocupa de cancere mai avansate din cate am auzit si se poarta frumos cu pacientii. Oricum, la sectia de chimioterapie din instututul de la Cluj (la etajul 3) toti sunt buni si tratamentul e hotarat de o comisie nu de o singura persoana. Deci orice doctor de la institut ati alege tot acelasi tratament ar primi tatal dumneavoastra. Sau poate sa faca citostaticele in orasul dumneavoastra dupa schema pe care o veti primi de la doctorul/comisia din Cluj pentru ca e o aglomeratie de nedescris in fiecare zi.
0
15-01-2010, ora 10:14
pfmagda
Nu este medic/terapeut
pfmagda
Catre : radicus

Va multumesc tare mult pentru raspuns. Noi suntem din Bucuresti si am auzit ca si acolo sunt doctori foarte buni (m-am interesat intre timp). Inca face investigatii momentan fiind internat la Sf.Ioan. Cea mai mare speranta imi este in Bunul Dumnezeu, dar daca stiti dvs sau altcineva de tratament naturist (am citit cate ceva despre marul lupului) pentru boala lui, macar sa i se mai prelungeasca viata, va rog sa ma ajutati cu un sfat.
Va multumesc inca o data.
0
15-01-2010, ora 17:58
radicus
Nu este medic/terapeut
radicus