Cancer Prostata | Forumul Medical ROmedic

Cancer Prostata

455 comentarii 1 2 ..... 567 ..... 15 16 ÃŽnainte ›
0
24-03-2010, ora 17:00
elena_58
Nu este medic/terapeut
elena_58
Cum nevoia te impinge sa cauti pe net raspunsuri la intrebari care te depasesc, am descoperit acest site.Am citit toate comentariile dv. si mi-am dat seama ca sunteti niste oameni extraordinari.Poate ma lamuriti si pe mine ce inseamna psa 13.70 si -4.Scuze dar nu am notiuni medicale si nu prea stiu sa, , citesc" rezultatele.Mentionez ca este vorba de tatal meu care are 77 ani.Azi i-au venit rezultatele si nu am fost inca la doctor. Urmeaza luni.Sunt deprimata dar caut sa stiu adevarul.Multumesc tuturor.Felicitari pentru omenia dv.
0
24-03-2010, ora 17:07
mihaela86r
Nu este medic/terapeut
mihaela86r
Buna Elena,
Nu sunt medic dar din cunostintele mele pot sa iti spun urmatoarele. Un PSA care depaseste 10 nu este bine deloc. In cele mai multe cazuri indica un carcenom de prostata, dar nu trebuie sa disperi pentru ca PSA-ul poate avea o astfel de valoare chiar si in cazul in care nu este cancer. Continuati investigatiile. Cereti sfatul cat mai multor medici. (internisti, urologi, oncologi - preferabil cel putin unul din fiecare) Nu trebuie sa fii deprimata, trebuie sa actionezi in consecinta. Chiar daca este cancer de prostata poate sa traiasca fara interventie chirurgicala si doar cu tratament adecvat multi ani de zile. Multa sanatate va doresc!
0
24-03-2010, ora 19:18
elena_58
Nu este medic/terapeut
elena_58