Cum mi-am salvat mana?

15-01-2014
zina2
Nu este medic/terapeut
zina2
CUM MI-AM SALVAT MÂNA?
Aş dori să vă spun o poveste adevărată... Mă numesc ALV, am 62 de ani şi sunt profesor pensionar.
În vara lui 2005, prin luna iunie, ieşind de la medicul stomatolog, unde mi s-a făcut un detartraj şi periaj, mă grăbeam spre casă, având multe treburi de făcut, după un an foarte solicitant. Tocmai încheiam o perioadă din viaţa mea profesională, clasa pe care o conduceam, ca profesor diriginte de 4 ani, absolvise clasa a VIII-a. Îmi făceam planuri pentru acea vacanţă de vară, dar totul s-a spulberat într-o clipă... Când am închis poarta de la curtea unde era cabinetul domnului doctor stomatolog am căzut şi m-am trezit doar atunci când nişte oameni de suflet încercau să mă ridice. M-am îndreptat spre casă, dar mă durea grozav mâna dreaptă şi piciorul stâng. Coşmarul abia acum începea... Credeam că-mi va trece, dar în dimineaţa următoare m-am prezentat la Urgenţă, la Clinica de Ortopedie. După ce mi s-a făcut radiografie mi s-a spus că aveam fractură la cotul drept. Mi l-au pus în gips. Apoi, după 2 săptămâni, mi-au scos gipsul şi m-au trimis la tratament:masaj, fizioterapie etc., atât la mâna dreaptă cât şi la genunchiul stâng. Aveam dureri infernale, mâna era din ce în ce mai rigidă, se umfla, nu mi se vedeau venele nici oasele de la pumnul drept, degetele se adunau... Am fost internată, am colindat pe la tot felul de doctori, îmi schimbau mereu tratamentul, mi se dădeau antiinflamatoare, mă durea rău stomacul după ele, niciun rezultat...