Forum medical - întrebări și răspunsuri medicale
Faci mișcare sau ai vrea? Folosește aplicația Activ (by ROmedic)!
Forum medical Regulament Colaborare - răspunsuri

Barbat - anumite scurgeri galbui

13-09-2012, ora 15:16
Autor: miha_elaz
sotul meu are anumite scurgeri galbui, pateaza lenjeria. Nu are probleme cu erectia, nici alte sintome. Se poate sa fie ca urmare a vaginitei pe care o am?
ce trebuie sa faca pentru a scapa de aceasta problema. Mentionez ca mie mi s-a recomandat pt tratament: tantum rosa, macmiror ovule si unguent, tiprogyn
Trebuie sa urmeze si el tratament cu tiprogyn?
Multumesc ff mult
1 comentarii
13-09-2012, ora 15:16
Autor: VN4EVER
Am ajuns si eu la un ginecolog impreuna cu prietena mea, vea o secretie si intre timp a inceput sa ma usture penisul cand imi faceam nevoia(o usoara usturare) si cateodata imi curgea o substanta alba (odata la 5-6 zile) doctorul i-a dat tratament prietenei mele, inclusiv mie un unguent fara a specifica de problemele mele si mi-a trecut. Cel mai bine ar fi sa vizitati un ginecolog. Numai bine
Adaugă un comentariu / răspuns


Aplicația Activ (by ROmedic)
Vrei să fii sănătos? Vrei să slăbești? Vrei sa fii în formă și să arăți bine? Vrei să te simți bine în corpul tău? Atunci trebuie să faci eforturi. Aplicația web "Activ" te ajută să fii consecvent în lupta pentru sănătatea ta.

Accesează gratuit Aplicația
Acest site foloseste cookies. Continuand navigarea va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Detalii OK