Amorteala progresiva cap

27-08-2013
trendy8dc
Nu este medic/terapeut
trendy8dc
Buna ziua, am 29 de ani si toata povestea a inceput acum 1 an de zile. Primul simptom a fost o amorteala puternica la tampla stanga. Fiind perfect sanatos nu i-am dat nici cea mai mica importanta.a tinut cateva zile...la 1 luna a reaparut si s-a mutat tot pe stanga la obraz sub ochi...la fel mare importanta nu i-am dat insa am fost la un RMN la care nu mi-a iesit nimic anormal. Dupa 2 saptamani a inceput sa se instaleze permanent migrand si in partea dreapta in aceleasi zone dar de o intensitate mai slaba. In momentul de fata o am in permanenta doar ca s-a urcat la ceafa si dimineata imi creaza stari de confuzie. Dupa 8 saptamani de amorteala pemanenta, am inceput sa am atacuri de panica, anxietate si cred ca ma indrept spre o depresie severa care accentuiaza si mai tare amorteala.sunt inginer IT si cu o minte f calculata insa acum am ajuns sa schimb cu greutate si canalele TV. Depresia o pot trata insa amorteala capului nu imi mai trece.daca aveti idee ce ar trebui investigat va rog din suflet sa imi scrieti. Timp de 6 saptamani cat a persistat amorteala nu aveam nimic p fond psihic, insa totul a degenerat si am intrat intr-un cerc vicios care mi-a distrus complet viata profesionala si sociala.
Investigatii facute:
-analize sange pentru carente.normal
-RMN.normal
- Un test.nu stiu cum se cheama exact mi-a montat un fir pe mana care imi testa reactii la diverse intensitati de curent.normal si ala.
- Fond de ochi
DIagnostic, tulburari somatoforme, insa precizez ca viata mea, pana ain acel moment era un vis. Serviciul mergea perfect si relatia cu partenera la fel, neexistand nici macar cel mai mic motiv sa imi declanseze asa ceva.
0 comentarii
Adaugă un comentariu / răspuns

Programari cabinete medicale, clinici Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm: