Amorteala cu usoara durere a labei piciorului

13-09-2014
Costel1965
Nu este medic/terapeut
Costel1965
Buna ziua,
De o luna am pernuta piciorului drept amortit. Amorteala se extinde pana in varful degetelor si este situata doar pe partea inferioara. De astazi a aparut si o usoara durere la mers in interiorul pernutei. Amorirea acestei zone a mai aparut acum cca 10 ani si a disparut de la sine dupa cateva zile. De aceasta data amortirea este de nivel constant si dureaza de o luna. Atunci la fel ca si acum amortirea a aparut in urma unor lucrari de imbunatatiri din baie si am expus labele picioarelor prafului de ciment si de adeziv(am calcat pe adeziv si am realizat mai tarziu dupa ce am simtit atacul..). Totusi tind sa cred ca nu este de la adeziv deoarece la maini(a patruns si prin manusi) amortirea a fost doar a pielei si a trecut dupa cateva zile. Pernuta piciorului este amortita in profunzime. Mentionez ca am 49 de ani, 1, 64m si 64 kg, de profesie sunt inginer de vanzari. Tatal meu se plangea pe la varstra mea de amortirea labei piciorului si circulatie proasta la picioare. Ultima data am fost la medic acum cca 3 luni pentru o usoara durere la apasarea in cosul pieptului. Mi sa spus ca am artrita reumatoida si mi sa prescris Celebrex dar nu am putut lua decat doua zile deoarece sunt alergic la acest medicament. Culmea este ca durerea la apasarea din piept mi-a trecut, altfel ar fi trebuit s-a continui tratamentul cu alt medicament.
As dori sa stiu daca acesta amortire necesita tratament si unde sa ma adresez.
Multumesc anticipat.
1 comentarii
0
13-09-2014, ora 13:25
Dr. Marius Uscatu
Ortopedie si traumatologie, Bucuresti
Dr. Marius Uscatu
Buna ziua!
Daca ar fi fost vorba despre poliartrita reumatoida, tratamentul era unul fundamental diferit (tratament de fond, de tip Metothrexat, Leflunamida, Etanercept, Mabthera etc etc).