Ameteli, uit sa respir in somn am impresia ca imi inghit limba

04-11-2013
rbalboa4all
Nu este medic/terapeut
rbalboa4all
Sunt nou pe forum si curios sa ascult pareri la marea mea problema.Am 23 de ani nu lucrez sunt student.Doi ani jumatate am consumat foarte foarte mult alcool.Din 7 zile pe saptamana 4 5 eram beat rau de cele mai multe ori nu ma tineam pe picioare beam orice fel de bautura nu conta.Ma trezeam dimineata ca si cand nu as fi baut nu aveam nimic nimic.Dupa 2 ani am simtit corpul obosit, dupa ce beam noaptea imi era usor ameteala a doua zi.Am rarit bautura beam de 2 maxim 3 ori pe saptamana dar tot asa mult si chefurile tineau numai pana la 7 8 dimineata adica ma odihneam foarte putin.Ametelile au inceput si mai rau.Cand ma trezeam aveam ameteli de aveam impresia ca pic din picioare foarte nasol nu stiam ce se intampla capu il simteam plin de alcool asta dura pana seara cand ma culcam si ma trezeam fresh.Acum numai beau de 2 luni in cap pentru ca dupa ultimul chef am crezut ca mor si de atunci si pana acum ametelile nu s au mai oprit sunt mai usoare dar sunt continuuuu si mai am urmatoarele simptome:
noaptea in somn am impresia ca imi inghit limba
uit sa respir si tresar din somn
in mall ma ia cu ameteala de parca cad din picioare
cateodata chiar nu ma recunosc nu stiu cine sunt
simt nevoia sa stau numai p scaun sau in pat nu ma tin pe picioare
sunt ametit continuu si nu am pofta de nimic

In astea 2 luni mi am schimbat ochelarii ca am crezut ca imi obosesc ochii si daia mi se intampla sa fiu asa ametit dar doctorul de acolo mi a zis ca e imposibil sa am ameteli ca eu am o miopie foarte mica.