Ajutati-ma

27-08-2014
ionutblanaru1990
Nu este medic/terapeut
ionutblanaru1990
Buna ziua!ma numesc ionut, am 24 de ani si lucrez ca frizer, in urma cu 2 ani jumate, in timp ce lucram, a inceput sa imi tremure mana stanga foarte tare, imi transpirau palmele, inima imi sarea din piept, practic ma blocam, probabil din cauza frici.apoi in timp stariile au inceput sa apara mai des, asta doar la servici in timp ce lucram, si doar la anumiti clienti.timp de vreo 3 luni, nu am stiut ce sa fac, daca aveam o stare din asta la servici plecam acasa nu mai eram bun de munca si imi era frica sa ma intorc a doua zi, am vrut sa schimb domeniul si am plecat in iatlia unde am stat 6 luni, dar nu am gasit nimic de lucru si m-am intors inapoi in acelasi domeniu.am consultat un medic pshiatru, am fost diagnosticat cu tulburari de panica siam luat tratament cu cipralex timp de 6 luni, apoi l-am intrerupt pentru ca eram absent, nu mai reuseam sa ma bucur de nimic, ma certam cu prietena eram ca o leguma, o perioada mi-a fost bine iar acum de vreo 3 sapt starile au reinceput sa apara si nu stiu ce ar trebui sa fac, ma gandesc sa reiau tratamentu inapoi cu cipralex.ma poate ajuta cineva?va rog multumesc din suflet
1 comentarii
0
27-08-2014, ora 18:51
Psiholog Ioana Frecan
Psihologie, Bucuresti
Psiholog Ioana Frecan
Buna ziua!
Da, reluati tratamentul daca v-a ajutat sa gestionati atacurile de panica. Daca va simteati ca o leguma de la acest tratament vorbiti cu psihiatrul si va poate inlocui medicamentul. Mergeti si la psihoterapeut pentru a vedea ce se afla in spatele acestor atacuri de panica. Cand continutul inconstient iese la suprafata anxietatea se potoleste.
Toate cele bune!
Adaugă un comentariu / răspuns

Programari cabinete medicale, clinici Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
15-04-2016, ora 10:25
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Psihologi, psihiatri, psihoterapeuti