Adeverinta medicala eliberata de medicul de familie

20-07-2009
vipe
Nu este medic/terapeut
vipe
salut!
Am fost azi si m-am inscris la un medic de familie, dupa o lunga asteptare la usa dupa ce i-am dat buletinul m-a chemat sa semnez, dupa aceasta am cerut o adeverinta pentru facultate si mi-a cerut 20 lei.Ei bine am ramas uimit nu mai auzisem asa ceva sa platesc pe o hartie si parafa, nu este nici o analiza nimic doar o stampila si semnatura, restul le pot scrie si eu.nimeni din cunsocutii mei nu a mai auzit de asa ceva si nici eu pana azi...
Se poate asa ceva, sunt student la facultate de stat ce dumnezeului, e strigator la cer!
Puteti sa imi recomandati un cabinet medical din sectorul 3 bucuresti unde nu au loc astfel de minuni si studeni sunt tratati ca niste oameni cu cheltuieli si fara salariu?
1 comentarii
0
23-10-2013, ora 18:28
sorinpopes
Nu este medic/terapeut
sorinpopes
Toate actele eliberate "la cererea pacientului" (adica asa vrea el, pacientul are nevoie de ceva) se platesc de catre Pacient.Casa de asigurari plateste doar consultatiile, si acelea in numar de1 /cronic/luna si 3/acut/luna. De asemenea sunt platite 20 consultatii/zi la cabinet si acelea sa fie cu programare!!!!!( obliga medicul sa aiba caiet de programari).Cine vrea sa intre al 21-lea plateste!!!!!!!
Ganditi-va ca statul cica "da medicamente gratuite" la tineri pana in26 ani daca sunt studenti??? Incercati sa va duceti doar cu reteta eliberata gratuit de medicul de familie si la capitolul compensare scrie 100%. Fara sa aveti nici un ban la voi.doar reteta e gratuita.Succesuri...Veti avea o surpriza IMENSA..sa nu faceti atac de cord.
toti se leaga de medici si nimeni de sistem!!!! de atatia ani platim ca berbecii la sanatate, lunar, o cota parte din bani, la fel ca si un impozit si habar nu avem in piscinele cui ajung. in ce conturi din ELVETIA..
De ce nu intrebam pe nimeni ce-i de facut ???
Daca medicii sunt asa de bine platiti de ce pleaca din tara??/mai nou si medicii de familie???