A ramas prietena mea insarcinata ?

17-03-2013
sorina_drian
Nu este medic/terapeut
sorina_drian
Numele meu este Sorin, am 20 de ani si sunt student in anul I in Bucuresti. In urma cu doua saptamani an intretinut relatii sexuale neprotejate cu prietena mea iar acum suntem forte stresati amandoi din cauza intarzierii menstuatiei. Desi nu am ejaculat in interior ( de fapt nu am ejaculat deloc) am inteles ca estista posibilitatea de a ramane insarcinata si din cauza lichidului preejaculator. Mentioneza si ca inainte cu vreo 5-7 ore de relatia sexuala m-am masturbat. Mentionez ca menstruatia de luna trecuta (februarie) a inceput pe data de 13 si s-a sparsit cam cam pe 19 iar luna aceasta suntem in data de 16 si inca nu i-a venit. Maine 17 martie o sa mer sa cumpar 2 teste de sarcina iar luni o sa mergem impreuna la dictor. As vrea sa stiu daca este posibil sa fi ramas insarcinata si daca da, care ar trebui sa fie simptomele. Multumesc anticipat !!
1 comentarii
0
19-03-2013, ora 16:32
otilia107
Nu este medic/terapeut
otilia107
Daca dupa ce ai ejaculat in urma masturbarii nu ai urinat si nu te-ai spalat, atunci exista mari sanse sa fi ramas spermatozoizi pe canalul uretral ori in pliurile preputului care sa fi ajuns in vagin in timpul actului sexual. Atunci cand ati intretinut relatii sexuale, prietena ta era in perioada fertila.
Simptomele sarcinii nu apar asa de rapid, primul semn al sarcinii este intarzierea menstrei insa 3 zile nu reprezinta motiv de ingrijorare. Oricum, sa faca un test de sarcina.
Adaugă un comentariu / răspuns

Programari cabinete medicale, clinici Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
La-Pediatru.ro - Centrul de informare pentru părinți